Ce pățesc Rușii care critică armata Rusă?

Președintele Federației Ruse, Vladimir Putin, a introdus un amendament la proiectul de lege privind posibilitatea revocării cetățeniei ruse dobândite, care a fost aprobat în primă lectură, informează agenția rusă de presă Interfax.
Citeşte întreaga ştire: Vladimir Putin vrea să retragă cetățenia rusă dobândită celor care discreditează armata

Potrivit amendamentului introdus de liderul de la Kremlin, o persoană poate fi lipsită de cetățenia rusă dobândită dacă: discreditează armata, face apel la separatism, proliferează insulte la adresa drapelului și stemei Rusiei sau participă la activitățile unei organizații interzise. Practic, amendamentul se va aplica acelora care au obținut un pașaport nu prin dreptul de naștere, ci, de exemplu, persoanelor din teritoriile anexate din Ucraina care au solicitat cetățenia rusă. „Amendamentul introdus de președinte în ceea ce privește ONG-urile, precum și în alte cazuri menționate, este foarte semnificativ și absolut echitabil”, a declarat, duminică, Vasili Piskarev, șeful Comitetului pentru Securitate al Dumei de Stat.

„Dacă oamenii care au depus un jurământ de credință față de Rusia după ce au devenit cetățeni și au promis că vor respecta legile noastre, dar le-au încălcat, ei au reziliat de bunăvoie contractul cu statul, care le-a asigurat protecția sa și drepturile unui cetăţean rus. Acest lucru conferă statului dreptul de a revoca decizia de acordare a cetăţeniei”, a spus Vasili Piskarev. Potrivit deputatului rus, „până astăzi (n.r. – duminică, 13 noiembrie), activitățile a 67 de organizații străine au fost interzise pe teritoriul Rusiei”.

„De fapt, sunt mult mai mulți, iar aceste ONG-uri sunt implicate activ în activități anti-ruse, inclusiv incitarea la ură interetnică și interconfesională, amestecul în alegeri, implicarea adolescenților în consumul de droguri și activități distructive, propaganda LGBT și, de asemenea, participarea la strângerea de fonduri pentru finanțarea adversarului”, a afirmat Vasili Piskarev.

Decizia de retragere a cetățeniei ruse poate fi luată indiferent de momentul săvârșirii infracțiunii.

Era deșteptat acest lucru, Rusia este o țară ,, naționalismă,, dar un naționalism toxic. Din păcate în Russia, deciziile le ia un singur om.